Székhelyszolgáltatás Budaörs | ATLASZ Irodaház

Székhelyszolgáltatás.

Vonzó üzleti cím.

Székhelyszolgáltatás

Exkluzív székhelyszolgálat irodaházban, iroda fenntartási költség nélkül!

Kérje testre szabott ajánlatunkat!

Az ATLASZ OFFICE Irodaház exkluzív irodai környezetben biztosít székhelyet cége számára most rendkívüli kedvezmények mellett.

Szolgáltatásunkat mindazon induló, vagy kisvállalkozások számára ajánljuk, akik költségtakarékossági okokból, vagy üzleti tevékenységük jellege miatt nem kívánnak állandó irodát, állandó személyzettel fenntartani, de mégis fontosnak tartják, hogy cégüknek exkluzív megjelenést biztosítva székhelye egy reprezentatív irodaházba kerüljön bejegyzésre, egyúttal élvezve számos kiegészítő szolgáltatásunk előnyét. A helyszíni ügyvédi közreműködéssel gyors, kényelmes és költségtakarékos megoldást kínálunk az Ön számára.

Virtuális Iroda Start

Székhelyszolgáltatás
Bérleti díj:
6 havi periódus: 7.400 Ft+ÁFA / hó
12 havi periódus: 6.200 Ft+ÁFA / hó
  • Székhelyszolgáltatás és cégbejegyzés Budaörs központjában, az „A” kategóriás ATLASZ Office Irodaházban
  • Cégtábla elhelyezése az irodaház bejáratánál
  • Recepció, látogatók személyes fogadása
  • Beérkező levelek személyes átvétele az irodaház recepcióján. Igény szerint továbbítjuk belföldi levelezési címre, vagy személyesen veheti át a recepción
  • E-mailben történő értesítés a levelek átvételéről, továbbításáról
  • Levelek szkennelése, tárolása
  • Központi vezetékes telefonszám híváskezeléssel, telefonon érkezett megkeresések továbbítása
  • Faxszám, beérkező faxok e-mailben történő továbbítása

Virtuális Iroda Standard

Székhelyszolgáltatás +
havi 4 nap irodahasználat
Bérleti díj:
28.000 Ft+Áfa / hó
Virtuális Iroda Start csomag tartalma +
  • Havi 4 nap iroda, vagy tárgyaló használat
  • WIFI Internet használat
  • Takarítás
  • Riasztófelügyelet

Virtuális Iroda Prémium

Székhelyszolgáltatás +
havi 8 nap irodahasználat
Bérleti díj:
52.000 Ft+ÁFA / hó
Virtuális Iroda Standard csomag tartalma +
  • Havi 8 nap iroda, vagy tárgyaló használat
  • WIFI Internet használat
  • Takarítás
  • Riasztófelügyelet

Kiegészítő szolgáltatásaink

  • Többnyelvű recepció (angol, német)
  • Fordítás, tolmácsolás
  • Tárgyalóbérlet (2-15 főig)
  • Projektor, flipchart
  • Catering; kávé, tea, üdítő, ásványvíz
  • Dedikált telefonszám (saját cégnévvel), híváskezeléssel
  • Üzenetrögzítő munkaidőn kívül és hétvégén
  • Nyomtató, szkenner, fax, fénymásoló
Kapcsolódó szolgáltatások

Elérhetőségeink:

Atlasz Irodaház Budaörs

Cím:
2040 Budaörs, Ébner György köz 4.
Mobil: +36 30 991 61 31
Telefon: +36 23 444 172
Fax: +36 23 99 86 36
E-mail: atlas@atlas.hu

Gyors Árajánlat

Tudassa velünk igényeit és mi 30 percen belül jelentkezünk!

telefonos elérhetőség

Copyright [2010 - 2016] - [Zürich Consulting Kft. ] Minden jog fenntartva.